ΟΡΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
workearly.gr
Τελευταία ενημέρωση: 8 Νοεμβρίου 2024
workearly.gr
1. Εισαγωγή
1.1. Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά αυτούς τους Όρους Υπηρεσίας και Πληρωμής (εφεξής «Όροι»), καθώς αποτελούν δεσμευτική σύμβαση μεταξύ της εταιρείας μας «Reatcode LTD», με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο (επί της οδού 156a Burnt Oak Broadway, Edgware, England, HA8 0AX) (εφεξής «Εταιρεία» ή «Reatcode» ή «εμείς») και των φυσικών προσώπων που αιτούνται τη συμμετοχή στα προγράμματα της Εταιρείας ή/και συμμετέχουν σε αυτά κατόπιν δική τους αίτησης ή
αίτησης τρίτων προσώπων υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται ρητά στους Όρους (εφεξής «Πελάτες» ή «Εσείς»).
1.2. Η αίτηση συμμετοχής στα προγράμματά μας ή/και η με οποιονδήποτε τρόπο χρήση των υπηρεσιών μας προϋποθέτει την αποδοχή αυτών των Όρων και διέπεται από αυτούς.
2. Υπηρεσία
2.1. Η Εταιρεία παρέχει πληθώρα προγραμμάτων με στόχο την παροχή συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών για την ανάπτυξη δεξιοτήτων (εφεξής για λόγους συντομίας «Πρόγραμμα»).
2.2. Όταν ο Πελάτης εκδηλώνει ενδιαφέρον για τη συμμετοχή του σε κάποιο Πρόγραμμα, λαμβάνει γραπτώς από την Εταιρεία μία πρόταση (εφεξής «Πρόταση Συνεργασίας»), η οποία περιλαμβάνει ενδεικτικά: το περιεχόμενο του Προγράμματος, το διάστημα έναρξης συμμετοχής στο Πρόγραμμα και την οικονομική μας προσφορά. Στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν λάβει για οποιονδήποτε λόγο Πρόταση Συνεργασίας, οι όροι της προσφοράς περιλαμβάνονται στην εκάστοτε ιστοσελίδα του Προγράμματος στο οποίο έχει δηλώσει συμμετοχή. Οι εν λόγω όροι ισοδυναμούν με Πρόταση Συνεργασίας και διέπουν τη συνεργασία του Πελάτη με την Εταιρεία. Ωστόσο, αν ο Πελάτης έχει λάβει Πρόταση Συνεργασίας, οι όροι που περιλαμβάνονται
σε αυτήν υπερισχύουν κάθε άλλης σχετικής αναφοράς (πχ. στην ιστοσελίδα, προωθητική καμπάνια κτλ), στον βαθμό που προσαρμόζονται στις ανάγκες του μετά από προηγούμενη επικοινωνία με την Εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση, η Πρόταση Συνεργασίας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Όρων.
2.3. Η Εταιρεία οφείλει να παρέχει πρόσβαση στον Πελάτη στο συγκεκριμένο Πρόγραμμα εντός των χρονικών πλαισίων που αναγράφονται στην Πρόταση Συνεργασίας και σύμφωνα με τους όρους που περιλαμβάνονται στην τελευταία. Η παροχή των υπηρεσιών εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του Πελάτη και της Εταιρείας. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν διαθέτει χρόνο για να συμμετέχει στο Πρόγραμμα, η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη.
2.4. Τα Προγράμματα που ξεκινούν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μεταγενέστερο της αποδοχής της Πρότασης Συνεργασίας γίνονται διαθέσιμα εντός του οριζόμενου σε αυτή χρονικού διαστήματος. Η συντομότερη πρόσβαση στο Πρόγραμμα είναι εφικτή αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση που συμφωνηθεί από τα Μέρη και ως εκ τούτου δεν νοείται μη παράδοση του προϊόντος για το διάστημα της εν λόγω αναμονής.
2.5. Η αγορά του Προγράμματος, η οποία τελεί υπό την προϋπόθεση αποδοχής των Όρων, ισοδυναμεί με σύναψη σύμβασης συνεργασίας και ως εκ τούτου ο Πελάτης δηλώνει ανεπιφύλακτα ότι συμφωνεί με τους Όρους.
3. Μεταφορά ή αλλαγή Προγράμματος
3.1. Ο Πελάτης ενδέχεται να αιτηθεί από την Εταιρεία τη μεταφορά του Προγράμματος σε τρίτο πρόσωπο ή τη μεταφορά του ίδιου του Πελάτη σε άλλο Πρόγραμμα. Αυτή η δυνατότητα έγκειται στη διακριτική ευχέρεια της Εταιρείας και τελεί υπό την ρητή προϋπόθεση ο Πελάτης να μην έχει συμπληρώσει πάνω από το 5% του Προγράμματος, το οποίο σε κάθε περίπτωση δεν δύναται να υπερβαίνει την εισαγωγή ενότητα.
3.2. Στην περίπτωση που το αίτημα μεταφοράς ή αλλαγής γίνει δεκτό από την Εταιρεία, ο Πελάτης δεν έχει πλέον πρόσβαση στο Πρόγραμμα του οποίου την αλλαγή/μεταφορά αιτήθηκε.
3.3. Εάν το Πρόγραμμα μεταφερθεί σε άλλο πρόσωπο, το τελευταίο αποδέχεται ότι αποκτά την ιδιότητα του Πελάτη και διέπεται αντιστοίχως από τους παραπάνω όρους και την Πρόταση Συνεργασίας που είχε σταλεί στον αρχικό Πελάτη κατά την αγορά του προγράμματος.
3.4. Σημειώνεται ότι οι Όροι της Πρότασης Συνεργασίας αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των παρόντων όρων και διέπουν τη συνεργασία, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
4. Έναρξη του προγράμματος
4.1. Η έναρξη της συμμετοχής στα Προγράμματα της Εταιρείας προβλέπεται σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα εντός του έτους και εξαρτάται από τον αριθμό των συμμετεχόντων και τον αριθμό προτεραιότητας της αίτησης συμμετοχής του Πελάτη.Η Πρόταση Συνεργασίας περιλαμβάνει το χρονικό διάστημα εντός του οποίου θα ξεκινήσει η συμμετοχή στο Πρόγραμμα και η ακριβής ημερομηνία έναρξης γνωστοποιείται στον Πελάτη το αργότερο την ημέρα της έναρξης. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η Εταιρεία τηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το διάστημα έναρξης, υπό την
προϋπόθεση ότι έχει ενημερώσει σχετικά τον Πελάτη προηγουμένως.
4.2. Ημέρα έναρξης του Προγράμματος είναι η ημέρα εγγραφής του Πελάτη στην ειδική/ές πλατφόρμα/ες, όπου αναρτάται το υλικό και το πρόγραμμα των διαδικτυακών συναντήσεων (εφεξής «Πλατφόρμα»).
4.3. Σημειώνεται ότι η φιλοσοφία της υπηρεσίας συνδέεται με τη σταδιακή παροχή πρόσβασης, με σκοπό την εκπλήρωση των στόχων «micro-learning», σύμφωνα με την Πρόταση Συνεργασίας. Ως εκ τούτου, η παροχή των υπηρεσιών εκ μέρους της Εταιρείας προς τον Πελάτη γίνεται σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την Πρόταση Συνεργασίας, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά στο πλαίσιο τηςσυνεργασίας από αμφότερα τα Μέρη.
5. Συμμετοχή στο Πρόγραμμα
5.1. Οι υπηρεσίες μας είναι διαδραστικές και ως εκ τούτου απαιτούν τη συμμετοχή και επικοινωνία από την πλευρά του Πελάτη. Η Εταιρεία παρέχει στον Πελάτη την πρόσβαση σε υλικό και τη δυνατότητα προγραμματισμού συναντήσεων που αντιστοιχεί στο συμφωνηθέν χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με την Πρόταση Συνεργασίας. Ο Πελάτης οφείλει να λαμβάνει πρόσβαση στο υλικό και τα λοιπά προαπαιτούμενα του Προγράμματος, εντός του χρονικού πλαισίου που ορίζεται στην Πρόταση Συνεργασίας.
5.1. Ολοκλήρωση: Ο Πελάτης θεωρείται ότι έχει ολοκληρώσει το Πρόγραμμα όταν έχει λάβει το σύνολο του υλικού, έχει συμμετάσχει σε όλες τις υποχρεωτικές διαδικτυακές συναντήσεις, έχει πετύχει στις εξετάσεις (εάν προβλέπονται) και εν γένει
εφόσον έχει συνολικά ολοκληρώσει το σύνολο των προϋποθέσεων κάθε Προγράμματος, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Πρόταση Συνεργασίας. Η ολοκλήρωση του Προγράμματος δεν συνεπάγεται αυτομάτως την υποχρέωση της Εταιρείας να εκδώσει σχετική βεβαίωση ολοκλήρωσης, εάν προαπαιτούμενο του Προγράμματος είναι η επιτυχία σε εξετάσεις ή κάποια άλλη προϋπόθεση. Ο συνολικός αριθμός των προσπαθειών για την επιτυχή ολοκλήρωση των εξετάσεων αναφέρεται σε κάθε Πρόγραμμα και αποτελεί δεσμευτικό όρο που ενσωματώνεται στους παρόντες Όρους.
5.2. Παράταση: Ο Πελάτης έχει την ευελιξία να αιτηθεί την παράταση του χρόνου παρακολούθησης ενοτήτων του Προγράμματος. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να βρίσκεται σε συνεννόηση με την Εταιρεία. Εάν παρέλθει το συμφωνηθέν διάστημα της Παράτασης και ο Πελάτης δεν έρθει σε επικοινωνία με την Εταιρεία εντός ενός (1) μήνα, η Εταιρεία θα θεωρήσει ότι έχει επέλθει Προσωρινή Παύση του Προγράμματος, σύμφωνα με την παράγραφο 5.4. Εάν παρόλα αυτά παρέλθει ένας (1) ακόμη μήνας χωρίς επικοινωνία με την Εταιρεία, τότε η Εταιρεία θα θεωρήσει ότι ο Πελάτης απέχει από το Πρόγραμμα, όπως ορίζεται στη Μονομερή Αποχή (παράγραφος 5.5).
5.3. Επίσπευση: Ο Πελάτης έχει την ευελιξία να αιτηθεί την επίσπευση του Προγράμματος, εάν θεωρεί ότι μπορεί να διαχειριστεί τις ενότητες του Προγράμματος σε συντομότερο χρόνο. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να βρίσκεται σε συνεννόηση
με την Εταιρεία και να υπάρχει μία γραπτή συμφωνία μέσω email. Η ολοκλήρωση του Προγράμματος τελεί υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην Πρόταση Συνεργασίας.
5.4. Προσωρινή Παύση: Ο Πελάτης έχει την ευελιξία να αιτηθεί την Προσωρινή Παύση του Προγράμματος («πάγωμα»), υπό την προϋπόθεση ότι έχει προβεί σε σχετική συμφωνία με την Εταιρεία. Κατά τη διάρκεια της Προσωρινής Παύσης του Προγράμματος, ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα πρόσβασης στην Πλατφόρμα, αλλά δεν δικαιούται να λαμβάνει πρόσβαση στις επόμενες ενότητες του Προγράμματος, εκτός αν αρθεί η παύση, κατόπιν συμφωνίας με την Εταιρεία. Ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει το αργότερο εντός μίας (1) εβδομάδας από την επιθυμητή ημερομηνία επανέναρξης την πρόθεσή του να συνεχίσει το Πρόγραμμα. Η Εταιρεία τηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την άρση της Προσωρινής Παύσης, εάν κρίνει ότι συντρέχουν ειδικοί λόγοι που καθιστούν την επανέναρξη αδύνατη (πχ. παρέλευση υπερβολικού χρόνου, διακοπή του Προγράμματος κτλ).
5.5. Μονομερής αποχή: Μονομερής αποχή επέρχεται στις εξής περιπτώσεις:
5.5.1. Εάν ο Πελάτης δεν λαμβάνει πρόσβαση στο υλικό της ενότητας του Προγράμματος, απέχει αναιτιολόγητα από τα προαπαιτούμενα του Προγράμματος και δεν επικοινωνήσει με την Εταιρεία για διάστημα άνω του ενός (1) μήνα, ζητώντας παράταση ή προσωρινή παύση.
5.5.2. Εάν ο Πελάτης είχε προηγουμένως αιτηθεί την Προσωρινή Παύση του Προγράμματος, αλλά μετά τη λήξη αυτής, δεν επικοινώνησε με την Εταιρεία εντός 1 (ενός) μήνα.
5.5.3. Εάν ο Πελάτης υποβάλλει αίτημα Αμφισβήτησης Συναλλαγής (Dispute) ενώπιον του Παρόχου Πληρωμής ή άλλου αρμόδιου Οργανισμού ή Αρχής. 5.5.4. Εάν ο Πελάτης παραβιάσει την ισχύουσα νομοθεσία ή του Όρους καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
5.6. Εφόσον επέλθει Μονομερής Αποχή, ο Πελάτης δεν έχει αξιώσεις από το Πρόγραμμα και η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να παύσει την παροχή υλικού ή/και να διακόψει την πρόσβαση στο Πρόγραμμα. Η παροχή εκ μέρους της Εταιρείας σε αυτή την περίπτωση δεν ισοδυναμεί επουδενί με μερική ή ελαττωματική παροχή προϊόντος.
6. Πληρωμή
6.1. Η Πρόταση Συνεργασίας περιλαμβάνει ειδικό σύνδεσμο πληρωμής, ο οποίος οδηγεί σε ασφαλές περιβάλλον πληρωμών (όπως ενδεικτικά Stripe). Επισημαίνεται ότι η Εταιρεία δεν αποκτά πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας (πλην των 4 τελευταίων ψηφίων και του τύπου της κάρτας σας), παρά μόνο στην επιβεβαίωση ότι έχετε καταβάλει το ποσό της πληρωμής.
6.2. Ο Πελάτης εισέρχεται σε αυτό το περιβάλλον πληρωμών και οφείλει να ελέγξει ότι το ποσό της πληρωμής αντιστοιχεί στο ποσό της Πρότασης Συνεργασίας και να συμπληρώσει τα ζητούμενα στοιχεία, ώστε να γίνει η επαλήθευση της πληρωμής. Αν το ποσό δεν είναι ίδιο, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει σχετικά την Εταιρεία και να μην προχωρήσει στην Πληρωμή. Αν έχει λάβει κάποιον εκπτωτικό κωδικό, οφείλει να βεβαιωθεί ότι τον έχει καταχωρίσει στο αντίστοιχο πεδίο και ότι έχει επιλέξει την εξαργύρωση. Επιπλέον, καλείται να καταχωρίσει το ίδιο email με αυτό στο οποίο έχει λάβει την Πρόταση Συνεργασίας προς αποφυγή σύγχυσης.
6.3. Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής καθορίζονται από το περιβάλλον πληρωμών. Η Εταιρεία έχει ενεργοποιήσει πληθώρα πιθανών μεθόδων πληρωμής, ώστε να διευκολύνει. Ενδεικτικά, μπορείτε να πληρώσετε:
Μέσω τραπεζικής κάρτας, καταχωρίζοντας τα στοιχεία της κάρτας στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών.
Μέσω Google/Apple Pay
Μέσω Klarna, εφόσον τηρείτε λογαριασμό
Μέσω Link, της πλατφόρμας του Stripe, εφόσον τηρείτε λογαριασμό.
6.4. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πληρωμής, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει την απόδειξη ή το τιμολόγιο πληρωμής. Στη συνέχεια, θα σταλεί ξεχωριστό email στο οποίο θα επισυνάπτεται η απόδειξη/τιμολόγιο.
6.5. Σημειώνεται ότι η διαδικασία πληρωμών διέπεται από τους Όρους των Παρόχων Πληρωμών (πχ. Apple Pay, Google Pay, Klarna), οι οποίοι φέρουν ευθύνη για την πραγματοποίηση της πληρωμής.
6.6. Σε περίπτωση που συμφωνηθεί η εξόφληση του ποσού της συμμετοχής σας με διαφορετικό τρόπο εκτός πλατφόρμας (πχ. με τραπεζική κατάθεση), η αποδοχή των όρων λογίζεται ότι έχει πραγματοποιηθεί κατά τη στιγμή της πληρωμής. Ο Πελάτης οφείλει να αποθηκεύσει την απόδειξη πληρωμής και να την αποστείλει στο email: support@workearly.gr ή ως απάντηση στο email από το οποίο λάβατε την Πρόταση Συνεργασίας.
6.7. Εάν έχει συμφωνηθεί η δέσμευση της συμμετοχής του Πελάτη σε κάποιο Πρόγραμμα μέσω της καταβολής προκράτησης, έχει τη δυνατότητα να προκαταβάλει το ποσό, ώστε να κατοχυρώσει τη συμμετοχή του στο Πρόγραμμα με συγκεκριμένους όρους που έχουν συμφωνηθεί στην Πρόταση Συνεργασίας. Η Εταιρεία δεν οφείλει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της εάν δεν εξοφληθεί το συμφωνηθέν ποσό.
7. Υπαναχώρηση
7.1. Η Εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς του Προγράμματος, η οποία είναι η ημερομηνία καταβολής του ποσού συμμετοχής, σύμφωνα με τους παρόντες Όρους. Η προθεσμία υπαναχώρησης δεν επηρεάζεται από τον τρόπο πληρωμής. Έτσι, το δικαίωμα υπαναχώρησης εκπνέει εντός της παραπάνω προθεσμίας είτε το ποσό καταβληθεί εφάπαξ είτε καταβληθεί με δόσεις είτε καταβληθεί το ποσό της προκράτησης.
Επιπρόσθετα, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εξαρτάται από τη σύνδεση ή μη του Πελάτη στην Πλατφόρμα ή τη συμμετοχή του στο Πρόγραμμα, στον βαθμό που οφείλεται σε απόφαση/υπαιτιότητα του Πελάτη.
7.2. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο Πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την Εταιρεία εντός του παραπάνω διαστήματος (14 ημερών) και να αιτηθεί την υπαναχώρηση μέσω email στη διεύθυνση: support@workearly.gr.
7.3. Στην περίπτωση που ο Πελάτης αιτηθεί υπαναχώρηση για Προγράμματος στο οποίο έχει εφαρμοστεί έκπτωση λόγω εξαργύρωσης δωροκάρτας ή οποιουδήποτε προωθητικού προνομίου, το δικαίωμα υπαναχώρησης αφορά μόνο στο ποσό που έχει καταβληθεί και όχι στο ποσό που αντιστοιχεί στη δωροκάρτα ή τα εκπτωτικά προνόμια. Σε περίπτωση αγοράς δωροκάρτας, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, εκτός αν η δωροκάρτα έχει ήδη εξαργυρωθεί. Σημειώνεται ότι δικαίωμα υπαναχώρησης έχει ο Πελάτης ο οποίος προέβη στην αγορά του Προγράμματος.
7.4. Τα αιτήματα υπαναχώρησης που υποβάλλονται εμπρόθεσμα (εντός 14 ημερών) γίνονται δεκτά, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ασκηθεί ή ακολουθεί αίτημα Αμφισβήτησης Συναλλαγής (Dispute) στον Πάροχο Πληρωμής ή άλλο αρμόδιο Οργανισμό ή Αρχή και πάντοτε εφόσον δεν έχουν παραβιασθεί οι παρόντες Όροι. Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή χρημάτων στο πλαίσιο του αιτήματος υπαναχώρησης δεν μπορεί να προχωρήσει, ακόμα και αν έχει υποβληθεί εμπρόθεσμα (εντός 14 ημερών) ή αν έχει ήδη εγκριθεί, λόγω σχετικών περιορισμών από τις Πλατφόρμες Πληρωμών. Κατά τη διάρκεια της διερεύνησης της Αμφισβήτησης Συναλλαγής (Dispute) από τον Πάροχο Πληρωμών, η Εταιρεία δεν μπορεί να αποδεσμεύσει το ποσό της Πληρωμής και ως εκ τούτου δεν μπορεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων. Τα χρονοδιαγράμματα διερεύνησης της επίλυσης του ζητήματος
ορίζονται από τους Παρόχους Πληρωμών και η Εταιρεία δεν φέρει σχετική ευθύνη.
8. Τερματισμός Συνεργασίας
8.1. Ο Πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να τερματίσει τη συνεργασία του με την Εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον έχει παρέλθει η προθεσμία Υπαναχώρησης (ενότητα 7), η Εταιρεία δεν οφείλει να επιστρέψει το ποσό της συμμετοχής στο Πρόγραμμα και έχει το δικαίωμα να διακόψει την Πρόσβαση στον Πελάτη.
8.2. Η Εταιρεία μπορεί να τερματίσει αμέσως τη συνεργασία με τον Πελάτη, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
8.2.1. Εάν ο Πελάτης δεν εξοφλήσει το σύνολο του συμφωνηθέντος ποσού εντός των προθεσμιών που ορίζονται στην Πρόταση Συνεργασίας.
8.2.2. Εάν ο Πελάτης παραβιάσει τους Όρους ή τους οποιουσδήποτε όρους χρήσης των προμηθευτών, συνεργατών, υπεργολάβων της Εταιρείας, ή θυγατρικών ή συνδεδεμένων με αυτή εταιρείες.
8.2.3. Ένα ο Πελάτης παραβιάσει τη νομοθεσία ή τις συστάσεις, οδηγίες ή/και κατευθυντήριες γραμμές Εποπτικών Αρχών.
8.3. Στην περίπτωση τερματισμού της Συνεργασίας, ο Πελάτης δεν έχει αξιώσεις από το Πρόγραμμα και η Εταιρεία δικαιούται να διακόψει την πρόσβαση του Πελάτη στο υλικό του Προγράμματος χωρίς αποζημίωση.
9. Πάροχοι και Συνεργάτες
9.1. Για την παροχή των υπηρεσιών της, η Εταιρεία χρησιμοποιεί κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια τρίτες εταιρείες, όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά Παρόχους λογισμικού. Η επιλογή των εν λόγω παρόχων έγκειται αποκλειστικά στην Εταιρεία.
9.2. Οι όροι χρήσης των ανωτέρω συνεργατών είναι δεσμευτικοί για τον Πελάτη και διέπουν τη συνεργασία με την Εταιρεία.
10. Υλικό και περιεχόμενο
10.1. Το υλικό, η μεθοδολογία και εν γένει ο τρόπος παροχής των υπηρεσιών ανήκουν στη διακριτική ευχέρεια της Εταιρείας και στην αποκλειστική της κυριότητα, όπως αναλύεται στην παρακάτω ενότητα «Πνευματική Ιδιοκτησία».
10.2. Η Εταιρεία παρέχει συνεχή πρόσβαση στην Πλατφόρμα όπου το υλικό είναι αναρτημένο και διαθέσιμο, με εξαίρεση τις περιπτώσεις τεχνικών βλαβών ή προγραμματισμένων περιόδων συντήρησης της εκάστοτε πλατφόρμας.
10.3. Το υλικό αντιστοιχεί στις ενότητες που αποτυπώνονται στην Πρόταση Συνεργασίας. Η αποστολή επιπρόσθετου υλικού έγκειται στη διακριτική ευχέρεια της Εταιρείας.
11. Προσωπικά δεδομένα
11.1. Η Εταιρεία επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα Πελατών, σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
11.2. Ειδικά για Βιογραφικά Σημειώματα των Πελατών, τα οποία υποβάλλονται σε συνεργάτες της Εταιρείας (Hiring Partners) κατόπιν ρητής συγκατάθεσης, ισχύουν οι ειδικοί όροι που γνωστοποιούνται στον Πελάτη.
11.3. Ο Πελάτης δηλώνει ότι δεν θα γνωστοποιεί προσωπικά δεδομένα εργαζομένων της Εταιρείας ή συνδεδεμένων σε αυτή εταιρειών ή τρίτων προσώπων (συνεργατών, προμηθευτών κτλ).
12. Εταιρική Συμμετοχή
12.1. Σε περίπτωση που η συμμετοχή στο Πρόγραμμα καλύπτεται με έξοδα και πρωτοβουλία της εταιρείας του Πελάτη, η συμμετοχή του λογίζεται ως «Εταιρική» και διέπεται από επιμέρους συμφωνία ανάμεσα στην Εταιρεία και την εταιρεία – εργοδότη του Πελάτη.
13. Δωροκάρτες Workearly (Workearly Gift Cards)
13.1. Η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να παρέχει εταιρικές δωροκάρτες, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά του Προγράμματος στο οποίο αφορούν. Οι δωροκάρτες είναι σε ηλεκτρονική μορφή και αγοράζονται μέσω του εν λόγω site ή
της εκάστοτε πλατφόρμας της Εταιρείας μας. Η αξία που μπορεί να επιλέξει ο Πελάτης είναι αυτή που αναγράφεται στην εκάστοτε αναγραφόμενη δωροκάρτα. Με την ολοκλήρωση της πληρωμής, η δωροκάρτα αποστέλλεται απευθείας μέσω email στον αποδέκτη. Η ισχύς της κάθε δωροκάρτας αναγράφεται στους εκάστοτε όρους που αναφέρονται στη σχετική προσφορά/ανακοίνωση ή το μήνυμα επικοινωνίας (μέσω email, social media ή άλλο μέσο).
13.2. Μετά την πάροδο της συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας η δωροκάρτα καθίσταται ανενεργή και δεν μπορεί να εξαργυρωθεί. Με τον όρο "εξαργύρωση" εννοείται η εξασφάλιση της θέσης από το πρόσωπο που θα εξαργυρώσει τη δωροκάρτα στο Πρόγραμμα στο οποίο αφορά κάθε δωροκάρτα ή σε όποιο Πρόγραμμα επιλέξει ο ενδιαφερόμενος, εάν αυτό προβλέπεται,. Ο τελευταίος οφείλει να εξασφαλίσει τη θέση του εντός του διαστήματος της προθεσμίας εξαργύρωσης, αλλά μπορεί να επιλέξει να συμμετέχει σε οποιονδήποτε επόμενο κύκλο ή πρόγραμμα εντός του χρονικού πλαισίου που ορίζεται κατά την αγορά της δωροκάρτας. Η εξασφάλιση της θέσης γίνεται με την εξόφληση του ποσού συμμετοχής ή της ελάχιστης προβλεπόμενης προκαταβολής. Η δωροκάρτα δεν ανταλλάσσεται με χρήματα και δεν μπορεί να εξαργυρωθεί για αγορά άλλων προϊόντων της Εταιρείας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για μια αγορά του προγράμματος στο οποίο αφορά. Μόνο η Εταιρεία τηρεί το
δικαίωμα πώλησης της δωροκάρτας. Ο Πελάτης απαγορεύεται να μεταβιβάσει τη δωροκάρτα με ή χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα, να την πουλήσει ή να την ανταλλάξει. Διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε από τον Πελάτη να αποδείξει ότι είναι ο κάτοχος της δωροκάρτας.
13.3. Ανάλογα με το Πρόγραμμα στο οποίο αφορούν, οι δωροκάρτες μπορεί να διέπονται από επιπρόσθετους όρους, οι οποίοι αναγράφονται στο αντίστοιχο site, στο μήνυμα επικοινωνίας μέσω email ή social media και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας. Σε αυτή την περίπτωση, οι επιμέρους όροι αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των παρόντων όρων και ισχύουν συμπληρωματικά των παρόντων όρων. Τέλος, τα σημεία που εισάγουν ειδικότερες προβλέψεις υπερισχύουν των παρόντων όρων.
14. Δωροκάρτες τρίτων μερών (Gift Cards)
14.1. Η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να παρέχει ανά περιπτώσεις δωροκάρτες τρίτων καταστημάτων-συνεργατών στους Πελάτες της. Η εν λόγω παροχή συνιστά εθελοντική παροχή και έγκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρειά της. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τα προϊόντα/υπηρεσίες που αγοράζονται μέσω των εν λόγω μεθόδων. Η διάρκεια και τρόποι εξαργύρωσης των δωροκαρτών αναγράφονται σε αυτές και διέπονται από τους αντίστοιχους όρους των τρίτων μερών.
14.2. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα παραπάνω οριζόμενα στην ενότητα 13 για τις Δωροκάρτες της Εταιρείας.
15. Εκπτωτικά Κουπόνια-Vouchers
15.1. Η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί οποτεδήποτε προωθητικές ενέργειες με οποιαδήποτε μορφή (καλούμενες από κοινού εφεξής ως "προωθητικά προνόμια" ή "προνόμια", όπως ενδεικτικά, να παρέχει δωρεάν κουπόνια, εκπτωτικούς κωδικούς και vouchers. Τα προωθητικά προνόμια αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά του προϊόντος στο οποίο αφορούν ως έκπτωση επί της τιμής του προϊόντος.
15.2. Η Εταιρεία αποφασίζει ελεύθερα τον χρόνο διάρκειας και λήξης των εκάστοτε προωθητικών προνομίων, ο οποίος μπορεί να προσδιορισθεί είτε με την ανακοίνωση απώτατης χρονικής προθεσμίας είτε με την εξάντληση συγκεκριμένου αριθμού των θέσεων, αιτήσεων ή των ίδιων των προωθητικών προνομίων. Ελεύθερα μπορεί να παρατείνει το χρονικό διάστημα ισχύος ή να το τροποποιεί αν κρίνει σκόπιμο. Τα προωθητικά προνόμια δεν ανταλλάσσονται με χρήματα, δεν μεταβιβάζονται, δεν είναι αντικείμενο πώλησης και δεν μπορούν να εξαργυρωθούν για αγορά άλλων Προγραμμάτων της Εταιρείας. Μόνο η Εταιρεία τηρεί το δικαίωμα παροχής των προνομίων. Όποιος αποκτά τα προνόμια απαγορεύεται να τα μεταβιβάσει με ή χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα, να τα πουλήσει ή να τα ανταλλάξει. Διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε από το πρόσωπο που εξαργυρώνει τα προνόμια, να αποδείξει ότι είναι ο κάτοχός τους. Τα προωθητικά προνόμια μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για μια αγορά προϊόντων, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.
15.3. Σε περίπτωση που οι έχοντες τα προνόμια δεν μπορούν να αποδείξουν την πλήρωση των κριτηρίων για την υπαγωγή τους στρεφην προωθητική ενέργεια, η Εταιρεία τηρεί το δικαίωμα να ανακαλέσει την απονομή των προνομίων. Διατηρούμε το δικαίωμα να ζητήσουμε από τον πελάτη να αποδείξει ότι είναι ο κάτοχος του προωθητικού προνομίου.
15.4. Τα προωθητικά προνόμια είναι σε ηλεκτρονική μορφή και μπορεί να αποσταλούν στο email που έχει δηλώσει ο ενδιαφερόμενος κατά την λήψη τους. Ανάλογα με την προωθητική ενέργεια μπορεί να υπάρχουν επιπλέον όροι για την εξαργύρωση του κάθε προνομίου, οι οποίοι αναγράφονται στο κάτω μέρος του προαναφερθέντος email ή στην αντίστοιχη ανακοίνωση στο site, τα social media ή άλλα κανάλια επικοινωνίας. Σε αυτή την περίπτωση, οι εν λόγω όροι αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των παρόντων όρων.
16. Σύστησε ένα φίλο - Refer a friend
16.1. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες η Εταιρεία πραγματοποιεί την προωθητική ενέργεια "Σύστησε ένα φίλο - Refer a friend", ο τρόπος και το ποσό της ανταμοιβής (εφεξής "Ανταμοιβή"), καθώς και οι προϋποθέσεις για τη λήψη και εξαργύρωση της Ανταμοιβής αποτυπώνονται αναλυτικά στην εκάστοτε ανακοίνωση (πχ. ιστοσελίδα, email ή social media) ή στην επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη.
17. Δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας
17.1. Το υλικό που παρέχεται από την Εταιρεία αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας, υπό την επιφύλαξη δικαιωμάτων τρίτων. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται ρητά η με οιονδήποτε τρόπο χρήση, αντιγραφή, αποθήκευση, αναπαραγωγή,
αναδημοσίευση, μετάδοση, έκδοση, μετάφραση και τροποποίηση τμήματος ή του συνόλου του περιεχομένου της υπηρεσίας χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της Εταιρείας. Σε περίπτωση που γίνει αντιληπτό από την Εταιρεία ότι ο Πελάτης ή οποιοσδήποτε τρίτος απέκτησε ή του παραχωρήθηκε πρόσβαση στο υλικό από τον τελευταίο προχωρεί στις παραπάνω ενέργειες, η Εταιρεία επιφυλάσσεται για την άσκηση οποιουδήποτε άλλου νομίμου δικαιώματός της. Επιτρέπεται εξαιρετικά η μεμονωμένη αποθήκευση και αντιγραφή τμημάτων του περιεχομένου σε απλό προσωπικό υπολογιστή για αυστηρά προσωπική χρήση. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η έλλειψη πρόθεσης για εμπορική εκμετάλλευση και η αναγραφή της πηγής προέλευσής του.
17.2. Σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορεί αυτό να ερμηνευθεί ως ένδειξη βούλησης παραχώρησης δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας εκ μέρους της Εταιρείας. Το υλικό που προέρχεται από συνεργαζόμενους παρόχους έχει παραχωρηθεί στην Εταιρεία με ειδική άδεια, χωρίς να θίγονται με οποιονδήποτε τρόπο τα πνευματικά τους δικαιώματα. Ως εκ τούτου απαγορεύεται ρητώς η οποιαδήποτε αναδημοσίευσή τους.
18. Περιορισμός ευθύνης
18.1. Η Εταιρεία δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε βλάβη ή / και κάθε άλλη αρνητική συνέπεια που μπορεί να προκύψει από την πρόσβαση σε συνεργαζόμενες σελίδες και υπηρεσίες. Επίσης, δεν εγγυάται ότι το εν λόγω υλικό θα παρέχεται χωρίς διακοπές και σφάλματα ή ότι τα σφάλματα αυτά θα διορθώνονται.
18.2. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχουν εγγυήσεις εκ μέρους του Εταιρείας για την ορθότητα, την πληρότητα και τη διαθεσιμότητα του περιεχόμενου των σελίδων και των υπηρεσιών. Τέλος, ουδεμία εγγύηση υπάρχει από την πλευρά της
Εταιρείας πως οποιαδήποτε άλλη συνδεόμενη ιστοσελίδα ή οι servers μέσω των οποίων αυτή γίνεται διαθέσιμη, σας παρέχονται χωρίς ιούς ή άλλα επιζήμια συστατικά. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να προβληθεί καμία αξίωση οικονομικής ή άλλη φύσεως για επανόρθωση ζημιάς που προέκυψε από τους ανωτέρω λόγους, ενώ το κόστος βαραίνει σε κάθε περίπτωση αποκλειστικά τον ίδιο τον επισκέπτη.
19. Εφαρμοστέο δίκαιο και λοιποί όροι
19.1. Οι παρόντες Όροι, συμπεριλαμβανομένων των τροποποιήσεων τους, διέπονται και συμπληρώνονται, όπου είναι αναγκαίο, από το ελληνικό και το κοινοτικό δίκαιο, καθώς και από τις σχετικές διεθνείς συνθήκες, ενώ αρμόδια είναι τα δικαστήρια των Αθηνών.
19.2. Σε περίπτωση που επέλθει ολική ή μερική ακυρότητα ή αδυναμία εφαρμογής μεμονωμένων όρων, δεν επηρεάζεται το κύρος του συνόλου των υπολοίπων όρων. Τα ως άνω ισχύουν σε κάθε περίπτωση και για όσα ζητήματα δεν ρυθμίζονται
ρητά εντός του κειμένου των όρων χρήσης.