top of page
HR Generalist
#Workearly

HR Generalist Training Program:
Ο ρόλος του HR Generalist είναι από τους πιο κομβικούς στο εσωτερικό των
οργανισμών. Είναι παράλληλα αρκετά απαιτητικός, καθώς ο HR Generalist
ασχολείται με τις περισσότερες πτυχές του HR. Αυτό σημαίνει πως καλείται να έχει
ευρείες γνώσεις του πεδίου, να κατέχει πολλαπλά skills και να αποκτάει συνεχώς
εμπειρία.
Ορισμένα από τα βασικά καθήκοντα ενός HR Generalist είναι:
-
Να διαχειρίζεται τις διεργασίες πρόσληψης νέου προσωπικού, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η προσέγγιση, οι συνεντεύξεις και η τελική πρόσληψη.
-
Να παρέχει πληροφορίες και συμβουλεύει τη διοίκηση αναφορικά με τις σχέσεις μεταξύ του ανθρώπινου δυναμικού, καθώς και για προβλήματα απόδοσης που μπορεί
να εντοπιστούν.
-
Να δημιουργεί κανάλια επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων, τα ρυθμίζει και να ανιχνεύει σημεία στην παραγωγική διαδικασία που μπορούν να βελτιωθούν.
-
Να δημιουργεί και υλοποιεί προγράμματα εκπαίδευσης για το νέο προσωπικό.
-
Να ενημερώνει το δυναμικό, παρέχει βοήθεια όπου χρειάζεται, προκειμένου να διασφαλίσει υγιές εργασιακό κλίμα.
-
Να διαχειρίζεται τις οικονομικές απολαβές των εργαζομένων και τυχόν μεταβολές
σε αυτές.
Reviews
bottom of page